• La sala de exposiciones de esta infraestructura será renovada con la dotación de nuevos puntos de luz y sistemas para colgar cuadros
Centro Cultural Avenida

Centro Cultural Avenida

 

El Centro Cultural Avenida de A Rúa será adaptado para el desarrollo de exposiciones con la instalación de nuevos puntos de luz, acordes a esta finalidad, y un nuevo sistema para colgar cuadros. La alcadesa, María Albert (BNG), señaló que “agora non hai luz apropiada para visualizar os cadros. Instalaremos  fío trenzado para colgalos e focos led que se movan pois é unha pena que non se podan contemplar ben nas exposicións”.

Además, la regidora está pendiente de  una entrevista solicitada con el conselleiro de Cultura,  Román Rodríguez González, para abordar la financiación de la renovación del cine con la dotación de un nuevo proyector digital cuyo importe ronda los 40.000 euros. “Hai moi poucas empresas que o fan, unhas seis ou sete. O Concello non pode asumir o gasto. É necesario. O proxector actual ten 20 anos”. Además, señaló que hace falta pintar algunas salas del centro y que una parte del tejado está en mal estado. “As instalación requiren un mantemento”.

El Centro Cultural Avenida de A Rúa

El Centro Cultural Avenida de A Rúa

 

Precisamente, ahora se cumple el 20 aniversario del centro cultural. María Albert, detalla que cuando fue comprado por el Concello de A Rúa  “a Xunta non participou naquel momento e non teñen invertido nada  nesta infraestructura nos últimos anos de modo que penso que ésta é unha boa oportunidade”.

Precisamente,  para celebrar este 20 aniversario, “o bonito sería facer a primeira proxección de películas en dixital pois hai 20 anos se fixo a primeira en analóxico. Pero non sabemos si será posible. A intención parece que é boa por parte da Xunta. Coa Dirección Territorial temos falado varias veces este tema e hai boa disposición”. Y recordó que “centros  culturales como o Avenida, e de carácter público, hai moi poucos”.

No obstante, el Centro Cultural Avenida sí va a contar con un gran dinamismo en los próximos tres meses pues está previsto el desarrollo de una amplia programación cultural en el centro.