• Enrique Álvarez Barreiro afirma que si esta semana no empiezan las máquinas a trabajar se trasladará el viernes a la institución provincial para protestar
El alcalde de Vilamartín, Enrique Álvarez Barreiro

El alcalde de Vilamartín, Enrique Álvarez Barreiro

 

El alcalde de Vilamartín, Enrique Álvarez Barreiro, manifestó que el presidente de la Diputación José Manuel Baltar ha atendido la petición del Concello para el arreglo de la carretera de San Vicente, vial que permanece cortado al tráfico desde hace unos 20 años.  “En principio, vai facer o que lle solicitamos, regularizar o firme e ampriar de dous a tres metros o vial. Ademáis, sacarán un sinal de dirección prohibida que non favorece o protexe . Ea ninguén. E na Deputación saben moi ben que a xente está pasando por alí”.

De hecho, hoy se acercó el diputado del PP Pablo Pérez,  coordinador entre Diputación y concelloos, hasta el  Concello de Vilamartín para visitar con el alcalde el entorno de la carretera de San Vicente y programar “in situ” la obra del vial.

Enrique Álvarez dijo que “a nós o que nos dixeron é que van entrar as máquinas xa esta semana na carretera, de non entrar o xoves, o venres volvemos a Deputación. Cando fumos xa o fixemos ca intención de quedarons na institución provincial ata que non empezasen os traballos e, repito, se o xoves non hai máquinas iremos a protestar”.

El regidor detalló que, por otra parte, la Diputación provincial se comprometió a que antes de que empiece el verano a decir lo que cuesta el proyecto ,“que xa está feito , e que neste momento está en Medio Ambiente”.

Concello de Vilamartín

Concello de Vilamartín